Ydelser

Projektledelse af mindre projekter
Planlægning

Koordinering

Personlig assistent

Support

Mailstyring

Kalenderstyring

Medlemshåndtering
eloomi platform

Sparringspartner

Der findes et hav af administrative opgaver der skal løses, uanset hvilke branche man befinder sig i. Om du er en stor koncern eller en lille enkeltmandsvirksomhed, så skal opgaverne løses.

 

Til venstre er nogle af de opgaver jeg hjælper med at løse og nedenunder er et par cases jeg har hjulpet med.

Har du en opgave du overvejer at outsource, så lad os tage en snak og se om det er noget jeg kan hjælpe med.

Casebeskrivelser

Case 1


Scenarie
Kunden – en mindre virksomhed, skulle ansætte 2 nye medarbejdere hurtigst muligt.
 
Udfordring
Kunden havde ikke tiden til at læse alle ansøgningerne igennem og vælge potentielle kandidater, da hverdagens andre opgaver ikke kunne vente.
 
Løsning
Savino Back Office overtog opgaven med at få læst alle ansøgninger og CV´er igennem. Ud fra kundens kriterier, blev relevante kandidater udvalgt, som kunden efterfølgende kaldte til samtale. Opgaven løb over 1 uges tid. Sammenlagt tidsforbrug ca. 1,5 dag.

Casebeskrivelser

Case 1


Scenarie
Kunden (shippingvirksomhed), skulle ansætte 2 nye medarbejdere hurtigst muligt.
 
Udfordring
Kunden havde ikke tiden til at læse alle ansøgningerne igennem og vælge potentielle kandidater,
da hverdagens andre opgaver ikke kunne vente.
 
Løsning
Jeg overtog opgaven med at få læst alle ansøgninger og CV´er igennem. Ud fra kundens kriterier, blev relevante kandidater udvalgt,
som kunden efterfølgende kaldte til samtale. De fik ansat 2 medarbejdere, som de er meget tilfredse med.

Case 2

Scenarie

Kunden (Konsulentvirksomhed) har travlt og mange små administrative opgaver hober sig op.


Udfordring
At løse opgaverne selv, vil flytte fokus fra de mere forretningskritiske opgaver, som kræver knowhow og viden.
Løses opgaverne ikke, kan det have en negativ effekt, da de er med til at påvirke det samlede resultat.

Løsning
Vi har indgået et fast samarbejde, hvor vi hver uge på online møde gennemgår opgaverne der skal løses.
Det betyder, at kunden nu kan fokusere på de mere forretningskritiske opgaver og vide, at der er en fast,
fleksibel ressource der kan trækkes på.

Case 3


Scenarie
Kunden (Balletskole) skulle skifte sit medlemssystem ud med et nyt og samtidig skifte til ny hjemmeside.

Udfordring
Kunden havde hverken lysten eller tiden til at lede og gennemføre projektet. Hun ønskede i stedet at fokusere på sin 
kernekompetencer.

Løsning
Jeg overtog projektet og sikrede sammen med kunden og leverandøren, at ny hjemmeside blev lanceret og 
at alle medlemmer kom over på det nye system. Jeg blev samtidig superbruger i systemet og håndtere i dag
diverse henvendelser fra medlemmerne.  

Case 4


Scenarie
(Konsulentvirksomhed) En række medarbejder skulle igennem et blended uddannelsesforløb, hvor de inden fremmøde på workshop, skulle gennemføre online læring på e-læringsplatformen eloomi. Medarbejderne skulle oprettes på platformen og efterfølgende have tildelt den nødvendige læring. Der skulle et par dage før deadline, trækkes en rapport for at se, om alle havde gennemført den tildelte læring.

Udfordring
Da det er en proces der ikke løses på en gang, var det svært for kunden at afsætte den nødvendige tid, da andre opgaver også skulle passes.

Løsning
Jeg overtog opgaven og fik indhentet de nødvendige oplysninger. Brugerne blev oprettet og læring blev tildelt. Et par dage før deadline blev der trukket en rapport, så kunden kunne tage fat i eventuelle brugere, der ikke havde gennemført endnu.