PRINT-4S3A5525-Edit-EditDiana.jpg

Diana Savino

At planlægge, koordinere og følge noget til dørs, gør mig glad. Tilfredsstillelsen i at levere et stykke arbejde, som andre sætter pris på og får glæde af, er fedt. Jeg elsker processen mod målet, og det endelige resultat, som gør en forskel.

Det at lede, planlægge og koordinere, startede allerede i teenageårene, hvor jeg igennem 22 år var instruktør i akrobatik. Det var et fritidsjob der krævede mange timer, da jeg udover at undervise også planlagde opvisnings- og træningsture til udlandet.

Men de mange års erfaring med administrative opgaver er kommet fra min tid som projektleder, sektionsleder, teamleder, sekretær og receptionist.

 

Nogle af de opgaver jeg har beskæftiget mig med igennem årene har bl.a. været projektledelse af uddannelsesforløb, mødebookingprojekter, samt andre kundeprojekter. Jeg har været involveret i udviklings- og implementeringsopgaver, haft ledelsesansvar, personaleadministration og jeg har supporteret ledelsen.

Privat er jeg gift og har 2 hjemmeboende børn på 18 og 14 år. Udover tid med familie og venner, så kan jeg godt lide at handle med aktier, og så elsker jeg at rejse.

  • linkedin